keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Hunter

Minun oli pakko tulla aivan heti postaamaan tänne! Nimittäin DHL:n lähetti kävi äsken ovellamme ja toi minulle alla olevan paketin! Olin jo odottanutkin malttamattomana koskakohan pakettini Suomeen saapuu. Odotuksestani huolimatta olin kuitenkin aika yllättynyt näinkin nopeasta toimituksesta!
Tein nyt ensikertaa tilauksen Stylebop.com sivustolla ja voin lämpimästi suositella muillekkin. Itse tilaus oli helppoa samoin maksaminen. Ja kuten mainitsin; toimitus supernopeaa!









Vaikea arvata mitä pakettini sisältää! ;) Ihmettelin ensin tuota pienempää laatikkoa, mutta noin kauniiseen pieneen laatikkoon he olivat pakanneet kaikki kuitit, asiakirjat sun muut! (Järjestelmällisenä ihmisenä tästä tippui kyllä roimasti lisäpisteitä! hih )

Olen tässä viime päivinä tuskastellutkin kenkäongelman parissa; ballerinat ovat näillä sateisilla keleillä vihoviimeinen valinta, mutta saappaatkin ovat vielä aivan liikaa. Nyt ongelmani on ratkaistu jippii! Nämä tullaankin aivan varmasti huomenna jalassani näkemään. Koitan saada kuvaa myös tänne julkaistavaksi :)

6 kommenttia:

  1. Hei mä tahdon myös kumpparit! :D täytyykin tsekata tuo stylebop!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! On meinaa tuntuvasti edullisemmat hinnat. Omanikin löysin -50% alennuksesta!!

      Poista
  2. Oijoi, mä olen haaveillut Huntereista monesti. Hinta on sit ehkä ollut suurin este. Täytyykin siis tsekata tuo sivusto :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä sanoa, että ovat aika täydelliset myös jalassa! :)

      Poista
  3. Voi vitsi, pitäisköhän munkin ostaa Hunterit. Kiroan aina kun kengät kastuu ja sit on sukat ihan märkänä :D Täytyy kyllä harkita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, minä jo hiukan odottelenkin vesikelejä kun saa kävellä suoraan lätäkön läpi eikä tarvitse hyppiä reunoilla mistä parhaiten pääsisi yli!
      En tarpeeksi voi noiden käytännöllisyyttä hehkuttaa plus että ulkonäkökin on vielä täysi kymppi!

      Poista