torstai 11. huhtikuuta 2013

Kryssning

Olen saanut toivomuksia, että asuja ja ennenkaikkea itseäni näkyisi täällä blogin puolella vähän enemmän..Tässäpä teille kuvapläjäystä viime viikonloppuiselta laivareissulta :)
Olen viime ajat kulkenut lähinnä töiden ja kodin välistä matkaa ja olikin aivan ihanaa piiitkästä aikaa laittaa vähän parempaa vaatetta ylle sekä panostaa meikkiin ja hiuksiin aivan eritavalla kuin arkena!
















Päälle valikoitui Nelly.com:ista pikkujouluihin tilaamani musta pitsimekko sekä mustat sukkahousut. Laitoin tuohon päälle vielä Zaran bleiserin ja kaulaan Lindexin statement-kaulakoru, joka on muuten yksi lemppareistani!
Olin itse varsin tyytyväinen lopputulokseen. Alkuun kun pelkäsin mustan ja pitsin yhdistelmän olevan helposti halvan ja mauttoman näköinen.. 
Kahteen asti tämä tuleva mamma jaksoi "juhlia" mutta sitten väsymys vei voiton :) Seuraavana päivänä keskityinkin hyvään ruokaan ja ostoksiin! 
Sain kuitenkin jälleen kerran todeta etteivät nuo ruotsinristeilyt oikein ole minua varten.. Tosin Viikkarin uudesta Grace- laivasta olen saanut kuulla paljon hyvää, joten ehkä se pitäisi vielä käydä kesän aikana kokeilemassa :)

Viihdyttekö te risteilyillä vai vältättekö niitä viimeiseen asti?

9 kommenttia:

  1. Odottava äiti oikein säihkyy kauneuttaan<3 Upeana olet ollut,kuten aina! Ja itseasiassa meidän synttäribailuissa mulla oli samainen mekko päällä,kera mustan bleiserin että samaisen statement- koru. Hehe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3 Ihanko totta?!? Great minds think alike vai mitä?! ;) Itse mietin kauan tuon mekon ostoa, mutta tulihan sille kuitenkin enemmän käyttö kuin alkuun ajattelin!

      Poista
  2. great minds think alike<3 mä olen kaks kertaa käyttänyt tota mekkoa,muutaman kerran "paitana"

    VastaaPoista
  3. Vautsi mikä upea mama! :) Ja niin söpö masu, täällä ollaan tällä hetkellä vielä siinä epämääräisessä pömppövaiheessa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista! Kummasti tuo vatsan muoto ja koko vaihtelee vielä vuorokauden ajasta riippuen :)

      Poista
  4. Ihana vauvamasu sulla :) Raskaus kyllä pukee sua!

    VastaaPoista
  5. Vau miten upealta näytät! Aivan ihana vauvamasu sinulla!:) Ihastelin myös hiuksiasi, upeat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kauniita sanoja!! Päätin kokeilla tarkoituksella välillä vähän tiukempaa kiharaa :)

      Poista