maanantai 22. huhtikuuta 2013

Pieniä ajatuksia

Hejsan ja hyvää maanantaita! Tajusin tänään, että  se on kuukausi ja sitten alkaa minun kesäloma!! Aikast mahtavaa! Heinäkuussa palaan töihin kolmeksi viikoksi ja sitten jään kokonaan pois eli varsin vähiin käyvät minun työpäivät ennen äityslomaa. Tietysti odotan sitä aikaa vauvan kanssa kotona todella paljon, mutta toisaalta tunnen suurta haikeutta jäädessäni pois töistä.
Olen ollut nykyisessä työpaikassani nyt kaksi vuotta enkä muista yhtään päivää ettenkö olisi halunnut töihin lähteä! Toki välillä töihin meno on harmittanut ja motivaatio ollut hieman kadoksissa, mutta koskaan minulla ei ole ollut tunnetta etten oikeasti haluaisi osaston ovesta kävellä sisälle. Olen löytänyt alan joka minua todella kiinnostaa, koen työni mielekkäänä ja se tarjoaa haasteita. Puhumattakaan niistä mahtavista työkavereista!
Palaan varmasti näihin tunnelmiin vielä uudestaan kun tuo asia on ajankohtaisempi. Tässä kuitenkin hieman syvempi pintariipaisu tämänpäiväisiin ajatuksiini :)

Se mistä tulin oikeastaan kirjoittamaan on lähestyvä vappu! Vappu on jostain kumman syystä kuulunut aina lempijuhliini; grillikausi aukeaa, hyvien ystävien seuraa ruoasta ja juomasta nauttien,skumppaa ja munkkeja! vappupalloja ymsyms. Ajattelin jakaa teille pari kuvaa viime vapulta:








Ballerinat ainakin sai viime vappuna jo vetäistä jalkaan! Toivotaan, että ilmat nytkin lämpenisivät vielä!
Skumppa ei tänävuonna minun vappumenu:un kuulu :) mutta voihan sitä kilistellä ihan pommacillakin! Munkkeja ajattelin leipoa ensimmäistä kertaa ihan itse. Tämänvuotinen vappumekko on vielä hakusessa?! Pieni paniikki meinaa asian suhteen nousta otsalle :)

Tämä nyt oli tällainen höpöttelypostaus vailla punaista lankaa :) Huomenna suuntammekin kohti Ikeaa, palaan muutaman postauksen kera langoille loppuviikosta. Hyvää alkavaa viikkoa jokaiselle!



Miten te siellä vietätte yleensä vappua?

4 kommenttia:

  1. Oi tässähän alkaa vappukuume nostaa päätään..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja vielä kun tuo aurinko paistaa niin ihanasti!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Peukaloon unohtunut laastari tosin omaan silmääni hieman häiritsee hihi!

      Poista