tiistai 21. tammikuuta 2014

Vihkisormukseni ♡

Vihkisormukseni tulee olemaan tämä Kultajousesta ostettu Diamanti Collectionin; yksikivinen, valkokultainen timanttisormus. Olen aina tiennyt haluavani juuri tällaisen vihkisormuksen, joten muita vaihtoehtoja en sitten lopulta halunnut edes katsella :)

Ja nimenomaan valkokultaisena. Tästä aiheutuu tosin pientä problematiikkaa; olen nimittäin aina paasannut miten kahta jalometallia ei asustamisessa saa yhdistää! Ja tästä asiasta olenkin ollut neuroottisen pikkutarkka.. aina tähän asti ;) Koska tykkään käyttää etenkin kesällä, päivettyneen ihon parina kultaisiakin koruja on minun vain hyväksyttävä tämä pieni "epäkohta" :)



Kuva: kultajousi.fi


Sormus lähti pienennettäväksi ja kaiverrettavaksi ja helmikuun alussa saan aarteeni noutaa 
Miten ihmeessä pystyn vain odottamaan huhtikuuhun, että saan tämän sormeeni pujottaa? Minä haluan sen koristamaan nimetöntäni heti! Yritin tätä kyllä miehelle ehdottaa, muttei kuulemma onnistu :) Miehen pitää varmasti piilottaa rasia visusti, muuten olen koko ajan mallailemassa tätä sormeeni. 



Onko täällä muita, joita ei ole kärsivällisyydellä siunattu?

14 kommenttia:

  1. Muistan tuon tunteen!! <3

    Todella kaunis sormus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Fiilis on kuin lapsena jouluaattona ;)

      Poista
  2. Aivan ihana sormus. ♡ Meillä minä luotin mieheni makuun ja hän oli valinnut sormukseni. Näin sen ensimmäisen kerran vasta sormessani... :-) Ja ihana oli, ihan minun näköinen. ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana idea, että mies valitsee sormuksen!! Minä en pysyisi nahoissani jos joutuisin odottamaan sormuksen näkemistä alttarille asti, joten hyvä näin, säästyy kaikkien hermot ;)
      Uskon tosin, että mieheni tuntee minut niin hyvin, että vaikka olisikin yksin saanut sormuksen valita, olisi hän tähän samaiseen valintaan päätynyt <3

      Poista
  3. Upea sormus ja melkein yhtä kaunis kuin kantajansa! :) Minäkin kokeilin omaa vihkisormustani usein ennen häitä,hih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!
      Ihanaa, että meitä "kokeilijoita" on muitakin! Minusta on vain hyvä tarkistaa usein, että sormus mahtuu vielä sormeen.. Ei tule sitten alttarilla yllätyksiä ;))

      Poista
    2. Haha! :D
      Blogissani on sinulle haaste. :)

      Poista
  4. Aivan ihana sormus! Minulla myös oli tuo sama pakkomielle noiden jalometallien yhdistämisestä :D En tiennyt, että meitä on muitakin. Ratkaisin asian laittamalla sormeeni sitten valko- ja keltakultaa...Ehkä siedätykseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, olen jo pelännyt että olen ihan yksin tämän neuroosini kanssa :) Helpottavaa kuulla, että meitä on muitakin!

      Poista
  5. Kaunis sormus :) Mä kerkesin kanssa kokeilemaan aika usein omaa vihkisormustani, ennen meidän häitä :D

    VastaaPoista
  6. Pitäähän se tosiaan varmistaa, että mahtuu vielä sormeen ;)) Pelkään vain pahoin, että mies piilottaa sormuksen minun ja minun näppieni ulottumattomiin! ;)

    VastaaPoista
  7. Vastaukset
    1. Kiva kuulla, juuri noita elementtejä hainkin! Ja kiitos jättämästäsi kommentista, löysin sen avulla blogiisi ja jään ehdottomasi seurailemaan!

      Mukavaa loppuviikkoa

      Poista
    2. Kiva kun löysit ja mukavaa loppuviikkoa myös sinulle:)

      Poista