maanantai 25. elokuuta 2014

Syksy vs Henriikka 1-0

Ihanaa viikonalkua kaikille!
Olen täällä usempaankin otteeseen toitottanut olevani kesäihminen enkä vielä aikoisi antaa syksylle periksi! Noh, tunnustettava on, että pienen myönnytyksen olen joutunut tekemään :) En nimittöin enää jaksanut odottaa pidemmälle vaan kaivoin lemppari huivini esille < 3 Kyllähän säätkin jo tämän huivin käytön puolesta puhuvat.

Tämä huivi on oikeastaan kyllä käytössäni lähes ympäri vuoden; aina elokuun lopusta toukokuun loppuun, majaillen vain muutamat kesäkuukaudet laatikossaan. Ai miten niin rakastan kyseistä huivia?! ;)





idhuivi



Virallisesti sitten toivotan syksyn tervetulleeksi kunhan saadaan meidän terassijuhlat juhlittua! Siihen asti saanen toivottaa kaikille hyvää loppukesää! 


Nyt BB:n pariin! Ja minähän katson sitä ihan puhtaasti ammatillisesta näkökulmasta ;)

5 kommenttia:

  1. Mä jaksan hämmästyä joka vuosi siitä kuinka nopeesti syksy tuleekaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, sama juttu!! :)
      Tänä vuonna olin kyllä ajatellut että saataisiin lämpimistä ilmoista nauttia vielä pitkälle syyskuun puolelle!

      Poista
  2. Minä sain onnekseni ostettua tuon huivin käytettynä viime keväänä. Se on niin kaunis. Onneksi sen saan minäkin kohta jo käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huivi on toellakin kaunis ja sävyt hipovat täydellisyyttä! Itse ostin oman melkein viisi vuotta sitten eikä huivi ole ahkerasta käytöstä huolimatta kärsinyt lainkaan! Tuolloin hinnatkin olivat vielä huomattavsti halvemmat :)

      Poista
  3. Tänä vuonna syksy kyllä yllätti todenteolla... :/

    VastaaPoista