torstai 23. lokakuuta 2014

Lauantain fiilistelyä!




Heissan kaikille! Havahduin oikeastaan vasta eilen ajankulkuun kahvitellessani ystäväni kanssa. Nythän on nimittäin jo torstai ja lauantai lähestyy kovaa vauhtia! En ole suonut juuri ajatustakaan koko päivälle, mikä on oikeastaan ihme. Ja mitäkö tuolloin sitten oikein tapahtuu??



idday


Lauantai aamuna suuntamme ystäväni kanssa nokat kohti Helsinkiä ja Indiedays Inspiration Day:ta! 
Tällä hetkellä pelkkä asian ajatteleminen saa perhoset lentelemään vatsassa! Minkäköhänlainen jännitys ja paniikki täällä huomenna illalla saati lauantaiaamuna onkaan!

Tässä pojan nukkuessa päikkäreittän olen hieman ehtinyt pohtia päivän asua! Osallistumme vain tuohon päivätapahtumaan, joten en missään nimessä halua olla ylipukeutunut. Jätänkin suosiolla ne pikkumustat sun muut blinblingit iltajuhlioille! Olisi ollut kyllä mukavaa itsekin tuohonkin tapahtumaan osallistua, noh keväällä sitten ;)
Päivä poikkeaa kuitenkin nyt jo kovasti normipäivästäni, joten luonnollisestikin haluan valita ylleni muutakin kuin farkut ja teepparin :) 

Kyseinen blogitapahtuma on muutenkin todella tervetullut piristys arkiseen aherrukseen. Se, että on jokin erityinen syy kaunistautumiselle; saa luvan kanssa kiinnittää asuun, meikkiin ja hiuksiin tavallista enemmän huomiota ja aikaa. Ennenkaikkea saa tavata muita blogittaria. Pääsee niin sanotusti ihmisten ilmoille; juttelemaan aikuisten kesken ilman, että välissä pitää rynnätä taaperon perässä! 



P1016504


P1016058



Asusta sen verran, että puen luultavasti ylleni Filippa K:n kotelomekon, jonka ympärille alan asua rakentamaan. Siitä mitä elementtejä tulen käyttämään, ei minulla ole vielä hajuakaan :) Laukku tuottaa ehkä tällä hetkellä eniten päänvaivaa! Pikkulaukku olisi oiva ja helppo valinta, mutta se kamera! Iso ja painava järkkäri, ainainen murheenkryyni ja joka asun "pilaaja". Hetken leikittelin ajatuksella kameran jättämisestä kotiin ja napsivani kuvia vain kännykällä, mutta eihän se nyt todellisuudessa käy päinsä! Katsotaan mitä onnistun tämän päivän aikana kehittelemään. 




Olisi kiva kuulla keitä muita kyseiseen (päivä)tapahtumaan on osallistumassa?

Mukavaa viikonloppua! < 3

6 kommenttia:

  1. Voi älä hyvä ihminen stressaa! Eijeijei! Minä olen tulossa kyllä, tosin ajattelin päivä tapahtumaan vaan farkkuja, matalia kenkiä ja jotain kivaa puseroa sekä huivia. Helpolla ja oman näköisellä kokonaisuudella ajattelin minä ainakin mennä ja melkein sanoisin samaa kaikille muillekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mä olen tällainen viimehetken panikoija :)
      Oikkulinnut lauloivatkin, että olet la tulossa ;)
      Nähdään silloin!

      Poista
  2. Minä :) ja voi apua laitatko päivällä jo kotelomekon... itki mun pitää varmaan miettiä mun päivävaatteet uusiksi :D en halua olla alipukeutunut. Olen aina :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kotelomekko kuulostaa aivan liian viralliselta! Jerseymekko tuo ehkä ennemminkin on :) Tosin edellämainitun kommentin perusteella olen alkanut miettiä myös ihan housulinjaa!
      Ja sinullahan vasta upeita asusuunnitelmia blogissasi olikin! Nähdään lauantaina!

      Poista
  3. Oikein ihanaa lauantaita ja juhlaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! Ja kiitos viime hetken vinkeistä ;) <3

      Poista