sunnuntai 10. tammikuuta 2016

NOSH-kotimyyntiedustaja



Heippa! Nyt pääsen vihdoin paljastamaan teille mitä täällä viimeaikoina on oikein valmistelut ja mistä olen ollut todella innoissani!! Hieman salaisuuden verhoa olenkin täällä jo raottanut ja osa teistä asian varmasti arvannutkin, mutta kyllä saan kunnian aloittaa helmikuussa uutena NOSH-kotimyyntiedustajana!
Pääasiassa toimin täällä  Salon- ja Turunseudulla, mutta sopimuksesta myös muuallakin.
Ei varmaan tarvitse kahta kertaa sanoa miten innoissani tästä hommasta olen! Innoissani, mutta samalla myös hieman paniikissakin :)


idNOSH_kutsut

Mistä tämä ajatus sitten oikein syntyi? Sitä en itsekään tiedä kai minulla täytyy koko ajan olla jokin projekti meneillä ja nytkun kotikin alkaa vihdoin olla "valmis" niin pitihän sitä keksiä jotain muuta jottei aika vaan pääsisi käymään pitkäksi ;) 
Miettiessäni tuotetta jota lähtisin myymään nousi omakohtainen kokemus yllättäen merkittäväksi tekijäksi. Olin aina ajatellut NOSHin olevan liian "retroa" meille, mutta kutsuilta oli kuitenkin joitain vaatteita Luukakselle tarttunut. Puoli vuotta sitten hain Luukaksen vanhoja vaatteita vintiltä ja ihmettelin todella monen vaatekappaleen kohdalla miksi ihmeessä olin sellaisen kulahtaneen ja venähtäneen vaatteen edes säästänyt. Olin jotenkin ollut siinä uskossa ettei pienimmät vauvanvaatteet menisi miksikään, mutta olin ollut väärässä.
Muutaman merkin vaatteet puolestaan pistivät silmään uudenveroisilla vaatteillaan huolimatta ahkerasta käytöstä. Yksi näistä merkeistä oli NOSH. Tarkastelinkin heidän valikoimaansa aivan uusin silmin ja huomasin heidän valikoimassaan olevan todella paljon minua miellyttäviä vaatteita. Suomalainen suunnittelu ja design sinetöi päätöksen!
NOSH on merkki, jota meiltä löytyy ja jonka takana voin 100%seistä. Tiedän myös, että minulla on takanani paitsi loistava tuote niin huippu tiimi rautaisia ammattilaisia. 


P1099767


P1099776


NOSHin kevät starttaa viimeisimmän tiedon mukaan 11.2 lastenmalliston julkaisulla, kutsuja voi kuitenkin jo nyt varata! Ja muistakaahan, että NOSHilla on lastenvaatteiden lisäksi myös naistenmallisto, jossa viimeksi oli ainakin runsaasti klassista raitaa. Kuosia minun makuuni!

Löydät minun facebook-sivuni täältä ja NOSH instagram-profiini puolestaan nimimerkillä @nosh_henriikka 

Yhteyden saat myös s.postitse henriikka.avsar@nosh-kotimyynti.fi
Tervetuloa seuraamaan ja varailemaan kutsuja!



nosh_instagram



Mahtavaa alkavaa viikkoa! 

6 kommenttia: