sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Well, who's there



Tässä asupostauksessa hieman jo vihjailinkin, että aiheen tiimoilta olen päässyt mukaan johonkin todella jännittävään! Nyt minulla on vihdoin lupa jakaa tämä projekti myös teidän kanssanne!


katumuoti2016

Nimittäin minua pyydettiin mukaan Oloblogit-lehden katumuoti juttuun!! Olin aivan sanaton lukiessani Katin laittamaa sähköpostia. Ensimmäisenä rektiona oli tietysti että eihän minusta nyt tähän ole tai enhän minä nyt mikään muotibloggari ole, mitä sanottavaa minulla muka olisi kevään katumuodista. Niinpä niin, kyse on todellakin katumuodista ei muotitalojen luomista trendeistä tms ja se jos mikä olikin helpottavaa! Kuten näette, aukeama on täynnä ihania, erilaisia asuja ja tyylejä, hyvä niin!

Mieheni tuella lähdin toteuttamaan yhtä unelmaani; olen nimittäin aina salaa haaveillut pääseväni tuottamaan sisältöä lehteen! Kiitos myös lehden toimitukselle tästä upeasta tilausuudesta. Harmin paikka ettei aikani riittänyt isomman kokonaisuuden kasaamiseen, mutta olen niiiin innoissani tästäkin osiosta ettei mitään rajaa! :)

Miettiessäni keväistä vaatekaappiani nousi sieltä pintaan suosikki kuosini; raita! Vaikka käytänkin raitaa ympärivuoden niin mekoissa, paidoissa kuin bleisereissäkin niin en silti tiedä mitään keväisempää kuin tuo seilorihenkinen kuosi. Aikaisemmassa asupostauksessa oli yhdistänyt tämän Noshin kynähameen mustaan bleiseriin, mutta keväisempää lookia haettaessa valkoinen yläosa oli ehdoton ykkönen. Tätä valkoista bleiseriä en oikeastaan osaa edes käyttää kuin kevät/kesäkautena. Saappaatkin ovat vaihtuneet klassisiin korkkareihen, oi kevät tule jo!!


kansi_700x904-px(1)


Lehdestä löytyy todella paljon mielenkiintoista sisältöä, suosittelenkin kipaisemaan heti lähmpään lehtipisteeseen ja nappaamaan tämän lehden mukaan! Voi kun saisikin tuosta aamujoogasta tavan itselleen, namaste!


4 kommenttia:

  1. Näyttää todella hyvältä, tuo asu on aivan ihana! <3 En ollut aikaisemmin kuullut tästä, täytyypä tutustua ;) Raitaa on täälläkin kovasti mielessä, hih :) Ihanaa ystävänpäivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, keväinen raita!! <3
      Noshilla tosiaan löytyy nykyään jo varsin laaja naistenmallistokin ja ainakin viime vuonna se piti sisällään ihania raitaisia vaatekappaleita! Ja kyllähän tuota ajatonta kuosia mielellään ostaakin ja etenkin kun Noshilla paitsi materiaalit ovat kunnossa niin yrityshän on suomalainen! Suunnittelu & design tulee Suomesta ja vaatteet valmistetaan luomupuuvillasta eurooppalaisilla, tarkasti valikoiduilla pienillä tehtailla :)
      Toivottavasti teidän ystävänpäivä sujui ihanissa tunnelmissa <3

      Poista
  2. Oi miten innostavaa, olen tosi iloinen puolestasi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin todella otettu kutsusta! Asun valinta tuotti kyllä päänvaivaa ;)

      Poista